träning ikväll då :)

hej sitter och chattar me sötisen anna just nu,, hon har varit sjuk idag så jag har inte träffat henne ...
idag har jag varit i skolan har varit rätt skönt och så,, har lirat lite fotboll och sånt :)
har precis kommit hem från skolan just nu dårå. Jag och anna håller på att hitta en bild som vi ska ha på bloggen och n har vi äntligen hittat den behövs lite skysteringar bara så ;)

ikväll äre träning ska bli skönt och sen blir de väll till bloggen igen kanske :P

pusspiss M <3   (glöm inte att rösta på "hiss elr diss" )

  vilken ska de bli?? hmm??

HAHAH DE FÅR NI SE NÄR DE BLIR KLART xD

Kommentarer
Postat av: Anna

saknar min sötnos<3333:D

2009-05-06 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0