no more white trasch in summer :P (hahaha skoj)

hejhej Anna här<3

dagen började som vanligt att ja försov mig. Uuhh!! jaja va försenad men kände fan ingen press:D jätte skönt tkr ja!!
Skoldagen va kuul!! 

när ja skolan va slut kom mamma min och hämtade mig. söta hon hade gjort fattiga riddare te mig( MUMS). efter de så visade ja klänningen ja köpt för mamma. ja o melinda ska te Spanien i sommar(längtar), men mitt pass har gått ut så måste ta ett nytt, så ringde melinda å fråga om hon också behövde ta ett nytt, men icke sa nicke redan taget! sen så snackade vi lite om Spanien osv. Ååhh åker te ett soligt åå VARMT land i sommar så no more white trasch( hahaha skoj)
men lägger in ett te inlägg ikväll, puss på er söta<3<3<3<3

lite suddigt me iaf, stället där ja o melinda ska hänga i sommar. ska bo i släktings lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ge förslag på sköldpadde namn:)

2009-05-04 @ 20:08:31
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0