melinda hissar och dissar !

ojojojo nu blir de en till hissar och dissar från mej :P

va tycker ni om ljudböcker?

innan tyckte jag att de va gubbigt,, och så hade jag jö en mamma  och en pappa som lyssnade på "ARN!"
uschh,.
  men ända sen jag har varit i falun och jag och frida lyssnde på "kidnappad på nätet" så har jag typ blivit beroeende just nu lyssnar jag på fotoalbumet som jag skrev innan :) men de är så sjukt bra att man även kan ha ljudböcker på mobilen :)

för mej är de lätt hiss va är de för dej? :)<3



pusspiss M <3

Kommentarer
Postat av: elin

hiss, eller det beror ju på vad det är för någon ;)<3

2009-05-27 @ 13:07:02
URL: http://ffjolla.blogg.se/
Postat av: Fridaaa

Tiinngelling;)<3

2009-05-28 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0