M <3 ...

  

grönan!!!!   jag älskar grönan,, seriöst den är mkt bättre än lisseberg och andra sånna dära saker:)
jag får seriöst alldrig nog av grönan jag vill vara där varje dag och varje sekund jag vill vara där nu!!! (fast inte riktigt nu för de spö-regnar) aja jag älskar grönan och mina favvisar är:

                                                                             lista top fem:

                              1.  extreem
                              2.  uppskutet
                              3. spökhuset
                              4. berg-o-dalbanan
                              5. haha då måste jag faktiskt säga flygande mattan xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0