KLASSEN<3

nu ska ja berätta om min klass, ååhh ja älskar min klass . den e fan bäst, det finns typ inge roligare i veckan än att träffa klassen<333

e hemma å e sjuk, å så ringde ja melinda så snackade ja me typ alla i klassen xD haha aja nästan alla iaf.
ville ba nämna min älskade klass<3<3<3<3

P:S melinda åker te falun ikväll så ahr lovat att blogga för henne, å vissa kvällar så kmr hon ringa å då kanske hon berättar va hon har gjort å då kan ja skriva det åt henne. kmr sakna min SVAMPIS<3<3<3<3


glöm inte att vi har världens bästa blogg. åhh här kmr också fler världens bästa bloggar

www.varierad.blogg.se
www.rooosapaantern.blogg.se
www.lookaatme.blogg.se
www.waschingtondc.blogg.se

puss på er söta<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: melinda (svami)

kmr sakna dej sjukt mycket svam1 och alla andra kompisar och klassen förstos :)<333333 ringer dej sen puss<3

2009-05-20 @ 14:48:25
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/
Postat av: Dina

dt e me två A:n (waashingtondc.blogg.se)

2009-05-22 @ 12:34:08
URL: http://waashingtondc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0