ja är en hårdrock brud i lyxförpakning!

hejhej Anna här<3

det här e nånting som ja bara har avslöjat för mina närmast kompisar, men de e så att ja ÄLSKAR hårdrock. hahaha piningt som fan aa men så e det, skönt att slippa bära på det längre xD men det lyssnar ja bara för det mesta på när ja e ensam så att ingen hör. ja älskar låten Dead by April - Losing You. haha den e faktiskt riktigt fin i texten också. och så älskar ja Smell like a teen age och when you were young. asså vf kan ja inte gilla låtar som alla andra snart 13 åringar gör aa men typ chris brown, erique glecias osv. hahha fast ändå e det ju coolt att inte vara som alla andra.
fast det ju inga då da men aa ni fattar!

P.S glöm inte att sötaste tvillingarna fyller tonåringar imorrn!

Kommentarer
Postat av: ida<3

ni e mina älsklingstvillingar förutom mina syskon då men annars är ni det å jag älskar er jättemycket grattis på födelsedagen!!!! puss och kram<3<3<3<3

2009-05-28 @ 15:32:08
Postat av: ddiinna

TA BORT BILDEN PÅ MIG SNÄLLS :@

2009-05-30 @ 17:19:00
URL: http://waashingtondc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0