Godmorgon

Gaah... orkar fan inte göra nåt idag! men henkis kmr så måste fixa mig, har nyss klätt på mig och tills sist så har ja det jobbigaste kvar: sminka mig. det blir extra svårt oxå när ja sminkar mig med mineral puddret. Usch menmen vil ju inte få tbx min finninga hy. får väl använda de här puddret i några år innan ja kan börja me normala grejer. 

jag vaknade idag 10 och så gick ja upp och åt pannkakor. haha! satte mig sen vid datan och snackade lite me natta i fonen. sen så hoppade ja in i duschen aa å nu sitter ja här.


haha ja 

puss på er söta<3<3<3<3<3<3

P.S glömm inte våran låt det storma in tävling! 

Kommentarer
Postat av: micke

vilken dag det var för dig haha XD <3

2009-05-21 @ 20:32:57
Postat av: anna

hahaha<3

2009-05-22 @ 10:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0