ansikts behandling

hejhej Anna här<3

sitter här nu å mumsar på en god smörgås tårta, kom hem för typ en timme sedan. va på ansikts behandling i typ en och en halv timme! åhh asså ärligt talat ja trodde ja skulle somna, typ det skönaste ja varit med om! dem typ smörjde in typ fem olika krämer i ansiktet. å sen så smörjde dem på en kräm å så ställde dem en ångmaskin över mig som typ skulle öppna porerena, sen så typ tog dem bort alla finnar! vet ni! ja kan inte använda mitt vanliga foundation,(true match) rena giftet emot finnar. det e det som tydligen har gjort mig så finning på sistonde. så nu måste ja köpa mineral smink som både ger min hy luft och näring och man kan sova med det på natten och renar både mitt ansikte. bra va! sen så köpte ja fyra rengörings medel.

puss på er söta<3<3<3<3<3<3

alla saker ja köpte

mitt mineral smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0