Tisdag(bindor och tamponger tack!)

hejhej Anna här<3

Nu sitter ja här vid datan och ögonlocken nästan dras ner som parschiener var tionde sekund. Satt nyss å pratade med Eli i telefonen men mina batteri tog slut
FÖRLÅT ,FÖRLÅT!
 Idag började ja dagen me att gå upp typ vid kl.06.00. FYFAN. Fixade mig å sen åkte ja till skolan.

I skolan hade vi tjejer i klassen nåt som kallas typ 13. På typ 13 så fick vi bindor och tamponger(tackartackar).
Efter skolan så följde jag med Melinda hem. När vi gick ifrån bushålls platsen så började det hagla. Usch! Vi fick lov att springa hem, å vidare varmt var det ju inte heller. När vi då kom hem till Melinda var vi vråååål hungriga så vi gjorde oss lite nudel soppa. Å ni vet sen när det där sötsuget bara kommer så bara MÅSTE man ha nåt. Jag å Melinda popade då oss popcorn. Efter det så skulle ja å Melinda leta efter ett band på oss två när vi bara var 1 år, ja jag å Melinda har känt varandra hela livet. Men den hittade vi tyvärr inte så vi letade istället ifram kort på melinda som bebis.
HAHA gud va vi skrattade, hon var ju för sööt!!

Visst var hon söt!
i helgen var ja å shoppade, det vart ganska mycket men ja tog kort på en kofta som ja vart grymt nöjd med! TITTA

men nu ska ja sova. PUSSPUSS<3                                                  KRAMKRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0