Suprisee!!

hejhej Anna här<3

idag började dagen med att man knappt kunde gå upp ur sängen. Man fixade sig men stressen var enorm. (PUHPUH).
Sen åkte jag till skolan. Där träffade jag såklart kompisarna<3 Vi började dagen med en morgon flex.
Sedan så hade vi svenska tror jag:P Men, men det har varit det gamla vanliga i skolan så nu tycker jag att vi ska prata om när man kom hem istället.

jag och Dina åkte hem till mig. Natta och Melinda var hemma oss Dina och Natta. När jag och Dina kom hem käkade vi pannkakor(MUMS). Efter att blivit PROPPMÄTT så satte vi oss och tittade på film, en jävligt obehaglig men rysligt spännande. Man kunde inte pusta ut en sekund.
Efter ett tag så ringde Melinda och Natta och sa att dom hade en överaskning till oss (JIPPIE). Efter då ett tag så åkte vi hem då till Dina och Natta. Gissa överaskningen:D Det sötaste nånsin, haha dom hade gjort en super smarrig pannkaks tårta som lätt slank ner. Och eli var ju såklart också en överaskning! Vi satte oss då alla lite vid datan och tittade på roliga klipp. Sen fick jag stjus hem av Melindas mamma. När jag kom hem så skulle jag göra käket. Jag gjorde en jätte mumsig nudel thai soppa! 
Efter en god måltid så hoppade man in i en varm och skön dusch.
Aa och nu sitter man här och bloggar lite granna;)
Ikväll vet jag inte sen vad jag ska göra, jag ska väl sussa sött antagligen.
                    PUSSPUSS<3                                                                         KRAMKRAM<3
 

Kommentarer
Postat av: mej

söööt!<333

2009-03-04 @ 15:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0