Söndag-.-

har tyvärr inte hunnit uppdatera så mycke nu under helgen men de här har iaf hänt:

Fredag: Så va jag me natta, dina, anna, eli och micke vi kolla på the grudge 2 och sen gick vi ut me max och sånt dära:)

Lördag: hade sovit hos anna så jag vaknade där såklart:P vi gick upp och kollade på happy feat och lite av jurassic park och apotukalyptus (eller hure stavas :S) sen kom mamma och hämtade oss och vi åkte hem till mej och där spelade vi in en film:) och sen typ klockan 5 kom farmor och hämtade oss (vi skulle passa hennes hund) aa sen satt vi hund vakt till 12 och då sen körde farmor hem oss och när vi kom hem gick vi och la oss:)

Idag:  aa så vare söndag då... Vaknade i morse av att edwin stog och tjata på att jag skulle gå ut me hundarna, men sen somna jag om igen:) Sen vakna jag upp igen och då gick jag och anna upp och åt frukost, mjölk och flingor. sen gick vi ut och jogga men de gick inte bra alls för att de va snorhalt ute så vi fick gå istället. Srn såklart så skulle jag ramla tur som man har! men iaf  så när vi kom hem åt vi lunch och sen ritade vi :D efter de åkte jag hem till pappa och mamma skjutsade hem anna.  aa och nyss kollade jag på wipeout as kul:)<3  

                puss M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0