Skönt med Lördag:D

hejhej Anna här<3

Idag är det lördag= slappdag. Idag ska ja ha tjej kväll med Dina och Natta. Det ska bli sjukt mysigt:D!!!
Ikväll ska vi mysa i soffan och se på robinsson.

Tyvärr hann jag inte lägga in ett inlägg igår så det för bli lite bilder ifrån gårdagen. Ja igår efter skolan så följde ja me melinda hem. Usch vad kallt det var igår, ellerhur? ja när jag och melinda skulle gå hem ifrån bushålls platsen var det så kallt, haha ja knäppa som vi är så satte vi på oss melindas innebandy shorts på huvudet som en mössaXD

ja så härliga och snygga såg vi utXD ja så var jag där ett tag sen åkte jag hem.
Där så käkade ja middag och såg på finalen på lets dance. haha ja tyckte iaf att det var rätt par som vann.
Man kanske ska ställa upp själv nästa årXD haha nää då!
Men ja vet inte om ja hinner lägga in ett inlägg ikväll, men vi ses!
                               PUSSPUSS<3                                                       KRAMKRAM<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Visste inte att du hade en blogg raring =) Men nu har jag kollat in den, när jag såg adressen på MSN...Nice shopping ;)Synd att vi inte ses i påsk! Men du får ha det underbart! Hjärta/ Moster

2009-03-29 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0