Seriöst, många barn! :O

Har precis kollat på familjen annorlunda:)
Asså seriöst fattar inte hur dom orkar me lixom 10 barn! :O Asså okej 2 elr 3 elr ökst 4 men seriöst 10!
Snacka om att alltid ha nåt att göra.
 
Idag har jag ialla fall varit i skolan, de va fett kul idag faktiskt för först hade vi flex och sen hade vi NO och då fick vi labba (och de är rättså kul) aa och dag skulle vi hålla på me gaser och eld :) men sen hade vi en as lååång rast och efter rasten vare slöjd men våran slöjd lärare va sjuk och vanligt vis har vi slöjd i 90 min så då fick vi lixom 90 min i rast! fett chill asså! :D<3

Men när jag kom hem så baka jag och edwin en sockerkaka och efter de såg vi på kalle och choklad fabriken:D
sen har jag inte gjort så mycke mer förutom att jag har ätit middag och sånt :)
men ska duscha nu  PUss melinda<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0