jävligt arg! :@

asså nu är jag riktigt arg, man vet jö att de finns mycket skämt och både rasistiska och andra men seriöst jag tycker att de går över styr när Engla skämt sprider sej över internet!
hur kan man seriöst gå och skämta om en sån tragisk händelse som de där me Engla.
och desutom tycka att de är kul! :O


sen äre en till sak som jag är jävligt arg på, de är att de finns en väldigt känd turist grej och där skär dom av skin och päls på hundar när dom lever och dom är inte nersövda dom har inte ens bedövning och sen låter dom hundarna lida i ungefär 10 min och sen dödar dom hundarna! hur kan man käna pengar på sånt och hur kan man ha hjärta till och göra de. ingen normal person kan jö kolla på sånt.

seriöst jag fattar inte hur folk tänker ibland! :O        

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: om du vill ha en enfärgad bakgrund så är det bara att ändra koden längst upp i stilmallen, där det står background, färger hittar du på designadinblogg.se, svart är tillexempel #000000 . :)

En header, det som är längst upp, gör man i Photoshop tillexempel! :)



kul att du gillar den! :)

förresten, rösta gärna på mig, :)

http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

2009-03-31 @ 15:23:12
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0