idag vare stan :)

Har precis kollat på robinsson de va bra :) synd att micha (stavningen) åkte ut.
menmen idag har jag varit i stan me frida och emma + deras mamma :)
de va jätte kul!

                                             jag köpte: 

                                             Skor stadium 199:-
                                             Skin-jacka Manhattan 499:-
                                             Vita cheap monday weekday 400:-
                                              bh H&M 129:-
                                              foundation mouse H&M 139:-
                                              korallröd tröja ginatricot 99:-

och jag är typ as stolt för jag har 1000kr kvar på mitt kort! :D

Vi inne på gina :)<3

   
 
(jeansen ser veldigt tjocka ut på bilden men är inte i
verkligheten)

Kommentarer
Postat av: P96

chill:)Va snygga ni är;)<33

2009-03-28 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0