hello alla people :)

Har precis klippt min lugg (själv)  hahah blev rätt bra men syns inte så mcket :) men de blev iaf mycket hår i handfatet som jag måste ta upp snart annars kommer mamma dampa :P Men man måste jö öva på någon frivillig xD
Har pecis lodat mej vid TV:n ska nog göra de lite mer sen för jag är as trött, men de ska as skönt imorrn för de är en
"lov-dag" <3 jag älskar vårterminen så himla mycket röd dagar och studiedagar och sånt :) har varit i skolan idag och träffat kompisrna :)<3 och sista lektionen va bild! lätt de roligaste ämnet i skolan :) jag och dina kladda måla färg i marios face hahah :D sen efter skolan hämtade mamma mej och vi åkte ner till centrum me edwin, skulle kolla på lite skor åt han :) sen har jag inte gjort så mycket mer :) har ätit middag och sånt bah (kyckling och pomes, mumsigt ;P)
Åh juste måste jö leta efter min plånbok ska till stan på lördag me emma och frida :)<3
kommer nog inte bli å mycket inlägg i helgen tyvärr men hare bra:)

PussPuss
 M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0