Godag :P

godag melinda hära :D<3


Har inte blivit så mycket bloggande på dom senaste dagarna, men jag har varit fullt upptagen me kompisar, innebandyn och skolan. Men ialla fall igår hade jag innebandy match mot enköping de blev 3-2 till dom men jag tycker att vi spela as bra:) efter match åkte jag, emma, frida och deras mamma till stinsen
där köpte jag:

Svart Chinos gina 200 :-
Örhängen gina 150 :-
Halsband glitter och ur&penn 120 :-

blev inte så mycket den här gången men är ialla fall väldigt näjd me mina chinos:) Efter vi hade varit i stinsen åkte vi hem till dom, men efter ett tag gick vi ut och körde burken och sen tjuv och polis me tim, patrik, ronja, julia och nåra fler och såklart jag emma och frida ;) men sen  gick vi in för vi skulle käka pizza:D sen kom mamma och hämta mej och då åkte vi hem.

När vi va hemma satte jag på mej mycke kläder och gick ut för att träffa charlotte och maja och vi gick hem till charlotte:) sen gick jag hem igen och då gick jag och la mej:)  
Men idag har de inte hänt så mycke ska fråga om charlotte och maja vill hitta på något idag igen :)

pussenpussen<3

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0