bolibompa nörd<3

Sitter här vi datan nu och lyssnar på erik segerstedts jätte fina låt wherever you are<3
Jag vet den är rättså gammal men jag älskar den verkligen! :)<3

idag har jag vrit i skolan och vi hade matte prov de gick väl sådär de va as svårt.
Men idag hade också bild de va as kul:) För vi skulle måla me måla förg (akvarell) och då skulle vi först klippa ut en bild ur en tidning och sen skulle vi lima fast den i mitten av ett papper och seda fortsätta på bilden utot:P
as kul faktiskt:) efter skolan gick jag upp till edwins dagis och där träffade jag mamma och vi åkte hem och sen har jag inte gjort så mycket mer, har käkat tacos och så men nu ska jag kolla på bolibompa me edwin:)<333
Kram M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0