en slapp dag

hejhej Anna här<3

guuud va snabbt helgen har gått, redan söndag. de e supper mys väder ute idag, men ja känner fan inte för att göra nånting. vill bara sova bort hela dagen, men de tänker ja faktiskt inte göra. Äsch får väl hitta på något, har iaf funderat på att inte sminka mig idag.

1. så jävla jobbigt

2. man får ingen brun hy om man har smink

ja tror ändå att ja bara kmr va hemma idag. men om ja e me nån så kmr ja sminka mig. tycker ni att det känns som en dag när man inte har lust till att göra nånting, hoppas ja somnar i solen, å när ja vaknar e ja brun som en pepparkaka. (hahahhahaha)

puss på er söta<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: susan

sv: önskar jag kunde men vet inget om sånt där "/

Men kompis gjorde min <3

2009-06-07 @ 12:32:53
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: susan

Men fråga gärna min kompis blogg, nnnl.blgog.se

hon har bloggen med 3 tjejer ;) fråga efter Lara.



Jag vet inte om hon kan göra gratis eller om du måste betala fråga henne :) <3 Hon gör skit snygga!

2009-06-07 @ 12:46:04
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0