tillbaka! men inga spanien bilder idag

hej igen åhh va jag har längtat efter att blogga men har inte hunnit de sen jag kom hem har precis bakat en paj så nu har jag lite tid :P de blir tyvärr inga spanien bilder idag för jag hittar inte min USB-sladd :S  men ikväll elr imorrn kanske :) har sätt att våra besökare har minskat men de brorväll på att vi inte har gjort ett inlägg på snart 2 veckor ..   aja ska försöka att få ändring på de. 

jag har iaf haft de jätte bra i spanien sett många snyggischar och en såg typ ut som ronaldo!!! <3   men vi har jö oxå badat solat och ätit goo mat :P men själv tycker jag inte att jag är brun alls men de tyckar många andra så jag får väll tro på dom :)  
på fredag ska jag ut och segla me mamma så då kommer de inte bli något skrivande på ettt tag för min del. 

OCH EMMA OM DU LÄSER DE HÄR SÅ VILL JAG JÄTTE GÄRNA TÄLTA ME DEJ OCH FRIDA OCH RONJA MEN VI FÅR NOG TA DE EFTER ATT JAG HAR SEGLAT :P<3 

íst för spanien bilder så blir de några jätte snygga bilder på ronaldo <3

  
  

pusspiss M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0