saknar ....<3


saknar tiden då de va vi. Varför blev de så här? sa vi inte för evigt? de va vi mot allt och så händer de här!
visst de är bara du som är borta nu men de känns tomt... jag saknar stunderna när vi va och stunderna när vi va sams.
jag vet att de aldrig kan bli samma sak igen,, kmr du ihåg när nyår? fan va kul vi hade! då vare vi fast newwe saknades jö då men de va ändå vi! fatta va roliga stunder vi alla har haft de värkar som dom är som bortblåsta. de värkar som vi alla har glömt dom... jag önskar att allt de här inte hade hänt! för jag älskar verkligen dej<3

jag älskar dej eli!! <3  hoppas att du förstår de!
 

Kommentarer
Postat av: natalie

newwee va visst me på nyår! :)<3

2009-08-03 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0