Tisdag

hejhej melinda här<3

Tisdags morgonen börja med skola såklart hade flex och eftetr det vare SO tror jag aa iallafall så var Dina och natta + elin sjuka idag igen så de va bara jag och anna men vi va me mathilda och hanna:) Vi gick till cafet på lunch rasten och spela lite biljard:)

Efter skolan gick jagf och anna hem till henne och vi såg på Hot chick och åt mellanmål:P
Efter de gick vi in på msn och chatta lite me tim, patrik och eli:)<33 Sen åkte jag hem från anna och när jag kom hem åt vi middag sen titta jag och pappa klart på madagskar2 och nu ska jag titta på andra avenyn:)


                         PUSSPUSS<3
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0