Tisdag kväll( hoppas Elias inte vinner imorgon)

hejhej Anna här<3

Har nyss snackat med Elias i mobilen, men batterierna tog slut så hann inte säga godnatt:( Jag, Melinda och Elias ska vara imorgon, tror hemma oss honom. Då ska vi möta varndra på singstar, hoppas han inte vinner över mig. Han var lite Skrattglad av sig, hoppas han bara kan somna med all sin energi. Nu känner jag att min är slut iallafall. Ska snart gå och sussa. Mysigtmysigt! 
Men ska nog se på någon bra film innan ögon locken slocknar:P

Sitter och tittar på MTV på Next. Trevligttrevligt. 

Men nu är det nog ändå dags att sussa så sött. 

                           PUSSPUSS<3                                                            KRAMKRAM<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0