Söndag

hejhej melinda här<3

Idag har jag gjort ganska mycket, det började med att jag gick upp och åt frukost sen åkte mamma och anders till stallet så jag fick bli barnvakt till Edwin:) Sen ringde jag emma och frida<3
När mamma och anders kom hem hade dom såklart med sej emma och frida och vi gick direkt ut med Edwin och Odd:)
När vi var ute gick vi ner till sjön och gick på isen, lite läskigt fast kul:P
sen gick vi hem och då kom mormor och morfar, peter och oliver vi åt lite och sen gick jag, emma och frida in på mitt rum.
sen åkte vi hem till pappa och forsatte med FRIMEMSKVALER :D  sen kom tyvärr deras mamma:(  och snart ska jag typ äta har bra      KRAMIS<3
                                          
                      


Kommentarer
Postat av: Emma

villken snygging jag är asså;) kram<3

2009-01-27 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0