Söndag (sov oss tvillingarna)

hejhej Anna här<3

I morse vaknade jag upp hemma hos Dina och Natalie. Hade sovit där, vi hade lite mys kväll igår . Idag efter vi hade käkat frukost så gick vi ut och sprang, jag vet i det här vädret liksom:P Såklart halkade jag på isen och mitt knä vart blått och svullet(AJAJAJ). Sen stack vi hem till mig och och käkat kötbulle mackor med trokadero(MUMS). Såklart såg vi på en bra film. Hahaa Harry Potter och den flammande bägaren, Trevligttrevligt! Imorgon är det skola och ska träffa alla klass kompisar igen:P Middagen ikväll var mums, hamburgare med pommesfrittes!
Men ska sluta nu ska mysa med syster!
              PUSSPUSS<3                                                                              KRAMKRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0