Onsdag

hejhej melinda här<3

Idag vare såklart skola, och vi hade inte såå kul för vi hade bajs spanska och skriskor jag blev av med min mobil de va inte så kul:(   Aa sen va jö anna och natta sjuka så det var jö inte så kul. Sen efter skolan åkte jag buss hem och hemmma packa jag mina innebandy saker och satt vid datan ett tag efter en stund ringde eli och de va kul:) sen åt jag varma mackor med robin och sen kom pappa och hämta mej och vi åkte till träningen:)  Där va ronja, emma, tim och patrik  :)<3 Aaa sen träna vi sen åkte jag hem och käka kebab, har inge mer att berätta nu:)<333

pussen och kramen<3

  

Kommentarer
Postat av: ....................

SR,, fjortttiiis, lixom, en riktig fjoooris gör in slash framför kameran,,,, ,SORRYY!!!

2009-02-02 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0