Måndag

hejhej melinda här<3

Dagen börja me att pappa väckte mej vid 20 över 6 sen gick jag upp och satte på mej kläder.
Efter det åt jag frukost och sminka mej och gjorde lite saker sen gick jag till maja och vi gick sen till bussen.
Vi hade slöjd idag som alla andra måndagar så de var inge märkvärdigt:) Sen hade vi spanska som sista lektion.
Efter skolan gick jag me anna, danne och mario (vi skulle gå upp till pia) men de gick inte så bra för jag och anna fick as garv för att vi höll på att åka runt på isen och mario typ putta ner oss på isen oxå:S Aa sen så gick vi upp till pia och annas mamma hämta henne där så jag bjöd danne på en klubba. sen gick jag till emma och frida och ronja va oxå me såklart;) och vi fortsatte me FRIMEMSKVALER efter de åt vi taco tallrik MMM :D senså kolla vi in match filmen de såg rätt bra ut:) 
Aa sen vare träning :)<3

 pussenokramen<33 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0