Måndag( borde ha dobbar på skorna)

hejhej Anna här<3

Idag var jag i skolan, precis som alla andra dagar. Men tyvär vart Dina, Natalie och Elin sjuka så det vart jag och Melinda istället. Såklart fick vi skratt anfall som vanligt, hahaha. Efter skolan gick jag, Melinda, Danne och Mario till pia.
Fast det var snor halt så man rammlade hela tiden. Borde nog ha dobbar på skorna nästa gång:P Sen kom mamma och hämtade mig.

Sen så slappade man lite framför TV:n. Man råkade slumra till lite då och då. Efter ett tag så steckte jag mig ett par pannkakor och mumsa på(MUMS).

Imorgon är det som sagt skola igen då. Hoppas tjejorna är friska nu. Annars får väl jag och Melinda skratt anfalla lite till:P
Nu ska jag gå och slumra.
                         PUSSPUSS<3                                                                         KRAMKRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0