tOrsdag

Hahahha hejhej melinda h�<3

Idag hare h� mycket, det b� me att jag gick till skolan och d�hade vi flex.
Sen vare prov f�ej och natta (sexualkunskap/tidning) jag och natta hade varit sjuka p�en dagen vi alla p�osa hade prov. Aja sen hade vi rast och de va kul gick ner till cafet och drack varm choklad och spela biljard:P
Sen hade vi lektion igen.

sista lektionen va idrott och de va r�s�ul, vi hade massage och jag och natta fick h�a i de :D Hahaha sen va vi sist i
omkl�ings rummet s�i h�de upp en binda p�pegeln och rita med r�ajal hahah s�r� �a ut faktiskt! xD
sen �e jag me anna hem, �lite mellis sen gick vi till eli och va va ute en stund. Efter ett tag gick vi och sa hej till dina och natta men dom skulle till tr�ngen s�i gick sen:P s�i va ute en stund till.
Sen ringde vi vindruvan och efter de gick vi hem till anna f�appa skulle h�a mej d�
Sen �e jag hem och nu ska jag k� s�strong>PUSSPuus

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0