Torsdag as skönt<3

Hellö melinda hära<3


Min dag börja as strässigt för först va jag seg så jag börja fixa mej 20 över sen så hade jag köpt en brunkräm och ett täckstift så jag pröva de men då skulle de såklart cpa sej så jag fick tvätta av mej allt och då vare lixom 5 min innan vi skulle åka :S men aja sen gick de bra:P aja ida har jag alla fall varit i skolan :P HAHAHAH drivit me danne och sånt, sista lektionen va bild <3
På bilden fick rita serier, hahha min serie ägde men mario den jäven skulle såklart ta den hel tiden, avensjuka unge! xD
va me anna sen en yttepytte sund för sen kom mamma. Vi åkte och hanla lite och sen när jag kom hem satt jag lite vid datan.

HAHAH nån som har något tips på något bra täck stift som inte blir lurad på reklamen?!  :O  xD


                                                                        pOssen<3

         

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad söt du är! <3

2009-02-06 @ 19:20:18
Postat av: Alina

Hoppas du får en underbar helg! :) kramar

2009-02-06 @ 19:22:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0