Sportlov( passa på att mysa då)

hejhej Anna här<3

Sportlovet har börjat nu så jag sitter hemma och slappar. Idag ska  jag inte göra så mkt men det är ganska skönt tkr jag.
Men på onsdag händer det grejer. Jag Dina och Natta ska åka birka paradise i 24 tim. Kulkul.
Jag och Dina ska sjunga karaoke i KNATTEKLUBBEN(haha). Sen så ska vi nog spela bingo och vinna marabou:P
Jag längtar så himla mkt.
Idag ska jag sen till frissan och klippa mig lite. Inget specielt bara lite uppklippt och så.

Hhmm....  vad ska man göra mera idag. Jag får väl hitta på nåt skoj sen.
                      PUSSPUSS<3                                                              KRAMKRAM<3
            


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0