Söndag(vaknade inte hemma)

hejhej Anna här<3

Idag vaknade jag inte upp hemma utan hemma hos Dina och Natalie. Vi hade lite myskväll igår, trevligttrevligt!
Vi gick såklart upp och käkade frukost. Sen så fixade vi oss lite. Sen gick jag och Melinda hem till mig och käkade lite:P
Sen kom hennes mamma och hämtade oss så åkte vi hemma till Melinda. Jag och Melinda bestämde oss för att göra en film. Den var faktiskt bra(ÄRLIGT). Sen kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem käkade jag kyckling med pommesfrites:P(MUMS). Efter det tog man en varm och skön duusch. 
Sen var det TV:n som väntade. Såg på Mia och Klara. En liten marabou bit slank när lätt sen, nyttigt va! 
                                   PUSSPUSS<3                                            KRAMKRAM<3
                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0