Söndag

hej alla kompisar melinda här<3

Idag vakna jag upp hos dina och natta (jag och anna hade sovit där). Men vid 1 skulle dom i väg me sitt fotbollslag och kolla på bio så då gick jag och anna hem till henne:) sen efter en stund hämtade mamma oss där.

När vi kom hem till mej gjorde vi inte så mycket men sen spela vi in en film på video kamran:)
Det va kul, och sen kolla vi lite på film:P Efter ett tag kom annas pappa och hämta henne och då åkte jag till pappa:P
när jag kom hem till pappa åt vi och kolla lite på dröm kåken:P
hahaha aa de är de jag har gjort idag<3

                                                                                  pussPUSS<3



Kommentarer
Postat av: Looove <3

Kompisar?? Det finns inga förutom du och Anna som tittar in här, och jag förstårs <3



2009-02-16 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0