Slut på lovet, entligen måndag:P

Hejhejj melinda här<3

Slut på lovet entligen måndag!  xD  Värsta konstigt att jag längtade tills idag:P Men ialla fall kul att träffa kompisarna igen och komma in i vanliga rutiner, lov är alltid skönt men bara om man är me kompisar. 
En vanlig måndag me mycket pingis och sånt, hade blandannat NO där ska vi typ börja hålla på me något som handlar om ström och atomer :S inte så kul alls, menmen sen vare ialla fall träslöjd:) Jag gör en as snygg pall men min sitts kan aldrig bli rund! xD Efter de vare lunch, helt okej faktiskt. Korv med potatismos och grönsaker:P
Sen sista lektionen va spanska och gabriella dampa på att min spanska bok är sönder. Men annars hare varit en bra dag. Efter skolan kom mamma och hämta mej, vi åkte hem och åt en lite piråg sen åkte vi tillbaka till skolan, jag hade nämligen kvartsamtal idag. Det gick rättså bra utom att jag pratar alldelles för mycket :D sen vare träning:)
Och nu har jag och mamma precis tittat på familjen annorlunda :)<3

Pussiluss<3   


     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0