Onsdag

hejhej melinda här<3

Idag vare entligen skola och kompisar för mej!!  :D<333  Dagen började med skola och första lektionen va flex:)
sen hade vi klassråd och sen vare jumpa och då hade jag såklart glömt:( aja efter de hade vi bajsspanska och sen vare lunch:P OSV--> 

Efter skolan åkte jag ner till centrum med anna vi gick upp på lindex och anna köpt 2 tröjor de va värsta rean 19kr för en snygg tröja! :P sen gick vi ner på kicks och där köpte jag mej brunkräm oh ett täckstift<3 sen fika vi lite då kom tim patrik och davve. Innan vi skulle åka hem möte vi mamma så jag åkte me henne hem. 
Hemma satt jag vid datan och spela lite star wars, hade lovat edwin:) Sen vare mat, indiskt :P
Efter maten vare dax för färgning, skönt att få bort ut växten:D sen såg jag och mamma på arga snickarn


                            kramis<3  








Kommentarer
Postat av: .........

asso ta bort bilden p mig dulova att inte lägga in nån om du fick göra de där jureeeeeeeeeeeee'''......

2009-02-05 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0