OnsdaG

Hej alla jätte braigiga kompisar melinda här<3

Ska på träning snart så jag tänkte skriva lite nu för jag tror inte att jag hinner sen.
Skrev inte igår som ni ser jag kolla lite på andra avenyn och sånt men så va jag också as trött så jag gick och la mej efter de.
Aja idag har jag varit i skolan hade idrott och sånt och så vare jö onsdag idag så jag hade ****-spanska :(
Idag blev det mycket pingis och på lunsch rasten gick jag dina natta anna och elin ut och spela fotboll, va jö as fint väder ute! :D Sen sista lektionen va elevensval och jag har teater:) ganska kul faktiskt fast vi har en as dålig pjäs som va ska spela upp. Den handlar typ om ett gäng från bålsta och ett från kungsängen och dom är typ osams.
Aja de finns inte så mycket att berätta om den saken. Sen tog jag bussen hem (jag åkte me julia) och här hemma har jag inte gjort så mycket, men ska packa innebandy väskan nu så PUSSpuss<3

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0