HemmA!! <3

Helloj melinda hära<3

Har entligen kommit hem från sälen, blev inte riktigt så många inlägg som jag hade hoppats på för internetet cpade säg :S
men nu skare bli ändring på det:) hoppas alla har haft ett bra lov och inte åkt skidor som jag -.- 
Aja de va inte så hämskt men ialla fall idag har de inte hänt så mycket jag har bara städat åkte bil och käkat på nån skunk resturang.  Mer har jag tyvärr inte hunnit, blev ialla fall varmt välkommen av min lille brorsa när jag kom hem:)<3
Har byggt lite puzzel och läst petter och hans fyra getter för honom och nu ligger han så snällt i min säng och sover<3
(kan ta en bild)



Mysigt, ska gå och lägga mej snart är as trött, har inte haft en enda sovmorron på hela lovet...
Men ska bli as kul och träffa kompisarna imorrn *längtar*<33333

  pussen<3333

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0