Fredag(tillsammans med tusen näsdukar)

hejhej Anna här<3

Idag har man varit sjuk(igen). Förkyld och yr i huvudet, toppen på en fredag va! Imorgon är det lördag. Det ska bli skönt att äntligen få helg. Idag har det snöat hela dagen, fint men kallt.
Sen på eftermiddagen så mådde man lite bättre och syster skulle ha kompisar hemma så jag och mamma åkte och såg på bio(I TAKET LYSER STJÄRNORNA). Den var bra men en anning seg. Här om dagen fick jag mina pump, as snygga enligt mig, jag älskar klackskor. Det är både snyggt och ganska skönt att gå i. Ja nu säger jag inte att det är som mystofflor men jag menar: det är ju inte obekvämt. Jag saknar kompisarna nu. Har inte träffat dom på en dag, OJ vad lång tidXD Men, men man saknar ju dem iallafall.  Men ska gå nu      PUSSPUSS<3             KRAMKRAM<3

Kommentarer
Postat av: melluskiis

men bajjs på deej anna jag ser jö ut som en rutten banan jöööö!! <333

2009-02-06 @ 20:08:00
Postat av: Anonym

haha nej du e ju as söt ju<3<3<3

2009-02-07 @ 16:26:26
Postat av: Anonym

Vem är h*n på bilden som ligger ner på andra bilden ;D

2009-02-18 @ 17:11:57
Postat av: Anonym

eli

2009-02-23 @ 16:49:06
Postat av: Natta

anna fan du lovade att ta bort den den jävla fuckade bilden .(

2009-03-02 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0