En fredagkväll utan kompisar :(

Shölölölöö melinda här<3


Idag vare skola såklart ;) Anna va sjuk idag så hon stog för allt smsande :P
Hahaha de va en helt vanlig fredag med mycke pingis. Aja sen när skolan sluta stanna jag, natta och dina kvar och körde pingis:) sen åkte vi hem till mej och där åt vi lite mellanmål och sen gick vi ut och åkte pulka;)
Hahah dina va på topp humör och roade sej själv och natta genom att åka på sina extremt hala skor :D
Sen åkta jag och natta ner för en as hög backe och jag stog medans natta satt och jag typ flög av och allting,
fett med kul vi hade asså:)<3 Sen hade vi snö-krig och efter de fotade vi:P


sen skulle vi åka i väg till martina och johan så vi skjutsade hem dina och natta. men såklart när vi va nästan hemma hos dom så ringde martina och sa att johan låg och spydde :S så de blev lucky house för oss (nya kinan)
sen åkte vi hem och nu sitter jag här och chattar me nåra kompisar:)

                                                  puSSen<3


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0