Skratt, Skratt, Skratt....

hejhej Anna här<3

kom nyss hem ifrån min kära Ida. hahaah kvällen var mys igår. spela spel kollade idol finalen, käkade godis. hahaa ja ni vet allt sånt roligt. hahaha usch sen så tittade jag på när lammen tystnar SJÄLV! hur läskig som helst. fick t.o.m sova med lampan tänd inatt, kunde fan inte somna efter filmen. haha men Ida kunde. hon sov ju i soffan medans ja tittade... OCH pratade i sömnen. hahaha ja finns inte så mycket att skriva mer.

hemma själv ikväll/natt. mamma och pappa på bio och sis hos lien så då blir man själv. orkar inte hitta på nåt speciellt idag. bara ta det lungt!!


haha inte jag idag då.. men jag minns att jag hade myskväll då så den passar väl in!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0