ny data!! ;D

tjatja :)
va länge sen jag gjorde ett inlägg. men iaf nu har jag två ganska viktiga saker att berätta :P

1.  I tisdags skulle jag på överrasknings resa (anders och mammas 5:e bröllopsdag)
och mamma visste ingenting och hon är sjukt flygrädd så när vi kom till arlanda fick hon typ panik och sånt så vi fick åka hem :( men vi kommer kanske åka i mars istället :)

2. Jag bliv sjukt sur och pratade inte me mamma på hela dagen så, tillslut när jag låg i min säng kommer anders och hon in me ett paket och dom bah du får öppna en julklapp i förskott för att du ska bli lite gladare!
och så öppnade jag och där i låg en sprillans ny ROSA laptop!! ;D
as najs, jag blev fett glad!!



visst är den fin!? ;D

/M♥

Kommentarer
Postat av: AH

as snygg! :D



sv; neej ja tkr din är finare!! <3

AAh jag har gjorde den själv :D

2009-12-09 @ 17:10:40
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0