Nu e jag FRISK!

hejhej Anna här<3

förlåt men har inte hört av mig på LÄNGE men har legat med HÖG feber under hela julen... fyfan!! jag som hade längtat så. menmen det kommer nya jular, ellerhur?:) tänka positivt. hahaa. men julklappar orkade jag öpnna såklart på julafton. åhh goshh... jag dör. fick robert pattinson saker. 

den här fina tidningen

* och den här bra filmen med robert pattinson

*och den här jätte bra boken med allt om twilight bakom kulisserna

sen så fick jag naturligt vis lite andra saker men orkar inte rabbla upp dom, ville fokusera mera på robert pattinson den hetingen.

hur har eran jul varit?

Kommentarer
Postat av: ida

stackars liten! du e väl frisk till nyår iaf? kul att du fick så många roliga saker med not hetingen! puss<3

2009-12-27 @ 23:49:47
Postat av: Josefin - Lite annat än normal

åh, den sista skulle ja vela ha :D

2009-12-28 @ 00:11:00
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0