JulJul Strålande Jul, Glans Över.....

haha och nu kunde inte jag mer utav den sången xd

hej Anna här<3

jaja, jag vet! jag har inte bloggat på 1000 år men jag har inte haft nåt spec att skriva om, så därför gjorde jag inte de ;)
ja, melinda skrev ju ett sånt vackert jul inlägg om hur mycket jag älskar jul. hahaha.. jag fyllde år den 19 juli men ändå så satte jag på julskivan. haaha jag vet jag e..... helt galen i jul!! men det finns ju inge roligare... typ
haaha, jag fattar inte vad jag håller på med. är på lite flumm humör. så det får ni stå ut med. iaf..... tänker ju på jul som vanligt så bläddrar jag igenom lite gamla bilder så hittar jag en söt blid på mig och min söta melinda.

vill ni se.........................? hahah ja det e klart ni vill!

 


hahah... ja vem råkade hålla fram den vita bollen framför kameran, jag vet hennes namn ;D


Kommentarer
Postat av: melinda

kan de vara melinda möjligt vis? ;) xD

2009-12-10 @ 17:44:59
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0