hiss och diss

nu tänkte jag att vi skulle köra lite hiss och diss ;)




Min nya laptop- jag är verkligen hur nöjd som helst med den! bästa julklappen (i förskott) som man nånsin skulle
kunna få. Och de är ju så fint me rosa också ;) Så min rosa, gulliga, fina laptop stor hissar jag!


Korta skoldagar- Jag älskar verkligen korta skoldagar, specielt nu när vi inte har haft lov på länge.
De känns inge kul att gå till skolan längre..  Så de är jätte bra med korta skoldagar! :D

Träna- Jag älskar verkligen att träna, de är hur kul som helst, specielt när de går bra också för då blir man glad :p



 

Sonyericssons USB-sladdar- Jag lackar seriöst bäversvans på deras USB-sladdar!!
Dom glappar hela tiden, jag får typ sätta fast flera gummisnoddar runt min mobil och sladden
för att den inte ska glappa men den gör de ändå.. de kan lixom ta en halv timme för mej att föra över bilder och sånt.
DISS!!

Inge snö- De bara regnar och regnar och regnar :( om de lixom bara skulle komma lite snö skulle jag bli jätte glad.
men de är bara grått och trist ute och de är lixom i december. 
Tänk om de blir en grön jul i år igen!? :o

bloggtorka- De är verkligen inge kul. För jag känner mej taskig när jag inte bloggar, vet inte varför men ändå xD
och ibland har jag värsta lusten att blogga men vet inte om vad och de är inge kul.
Nej! en aktiv blogg är så de ska va!  ;D 


/M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0