:)

hej gullisar :)
just nu sitter jag i soffan och messar. ska snart gå och lägga mej, jag ska bara borsta tänderna först.

Imorron blir de skola och sen hem till dina och natalie, sen träffa folket ;)
haha,. sover där, så de blir nog inge bloggande imorrn :/
menmen,  jag har ju faktiskt varit ganska duktig på att blogga idag så ni får stå ut ;p
haha nej men hoppas att Anna bloggar lite imorrn.

juste sen va de ju finalen på Mammas pojkar, jag tyckte ingen valde direkt rätt men hoppas att dom gjorde de ändå ;)
för jag tycker inte att Tim och Moa passar bra ihop och Victoria är för ung för Christian, och Julias röst dödar än xD
haha!

men aja nu måste jag gå och lägga mej, ville lixom bara göra ett litet inlägg innan :)


har inga direkt nya bilder på den här datan menmen, de är iallafall en bild på hanna, mathilda, jag och
längst bak sitter Anna :p

gonatt ;*

/M♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0