.

tjatja :)

burrrr.... har varit grymt kallt idag och jag fryser även nu :(
jag gick ju hem från skolan idag me max och viktor och jag höll på att frysa ihjäl!!
hela jag va typ söner frusen när jag hade kommit hem..

men iaf så vare as kul idag på NO:n för vi fick göra pepparkaks former ;D
fast jag råkade skära mej på två gånger och de gjorde jätte ont ;'( 
men annars blev min pepparkaks form jätte fin, måste bara jobba lite på ditaljerna ;p
och så gjorde jag en sån fin form oxå ;)
kan lägga ut en bild sen när den är klar. 
och sen hade vi dans på gympan.
haha jag va as duktig :D host**

men nu måste jag dra, ska duscha och sen måste jag göra SO läxan.



<3

/ M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0