åhh va jag längtar!!

åhh shit va jag längtar till julafton nu!!
de är så mysigt me jul och jag vet en som har väntat på jul ett helt år ;)
och de är ANNA, jag vet seriöst ingen människa som älskar julen så som hon gör ;o
t.ex. i spanien så låg vi och solade och hon låg och pratade om hur mycket hon längtade efter julen och snön och sånt, och i somras när jag hade sovit över hos anna så på morronen satte hon på en julskiva och sjöng och va helt sprallig xD

så nu så börjar jag ändå hålla me henne om att julen är hur mysig som helst!

sen så längtar jag också efter nyår ;D
förra året firade jag me dina, natalie, anna, shäms, zenna, eli, newwe och nåra fler :)
va hade as kul, bästa nyåret nånsin och jag ska fira me anna, ida, dina, newwe och natalie i år igen, får se om de kommer fler :)



bild från förra nyår! de är barnchampanj så tro inget annat :P

/M♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0