M <3 ...



Min och annas humor!!! <3
de är fan den bästa humorn som finns,, den är för rolig och de är oftast bara jag och anna som kan garva åt den
för att den är så störd xD<3
jag tyvärr inte säga nått förslag för min och annas humor måste komma lixom bara av sej själv ;)
hahah men bland de roligaste vi har gjort va när vi garva HELA tiatanic xD
fatta lixom vilken andnöd vi hade efteråt! Och sen en gång så berättade anna nått för mej i skolan som va hur jävla kul som hälst jag stog typ och garva åt de i en halv timme och ingen annan fatta xD
så därför är våran humor unik:P

haha den hära bjuder jag på;) jag och anna i spanien<3

pusspuss M <3

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

häftig bikini över del :)

2009-08-25 @ 11:04:47
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: tacktack! :D

du hade också en fin blogg! :)

2009-08-25 @ 19:13:24
URL: http://johannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0