idag :)

tjatja har varit i skolan idag och vi hade tråkit men ändå lite kul ;)<3 Och nu ska jag äntligen få byta språk till franska jag hade jö spanska innan så de ska bli kul :) sista lektionen va idrott och alla i våran klass hade glömt så vi gick på en prommis ist :P Vi hade as kul men jag har tyvärr inga bilder men vi hade isaf de.

Och på NO:n då jo då hade vi jö paulina och hon dampar på allt man gör så jag och anna höll på att as garva bara för att vi inte fick garva,, bara vi kolla på varann så as garva vi xD jag fick lov att tänka på as sorgliga saker för att jag inte skulle dö av garv !   


hahah den hära bilden lägger jag bara upp för att danne är en tönt xD<3


pusspiss M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0