gonatt sötisar<3

tjatjatjatjatjaa har precis prata me nåra sötisar på msn och sms, men dom skulle sova nu så då ska jag nog oxå göra de<3 men nu vill jag oxå säga gonatt till vissa personer där ute i vårat av långa land ;)

så nu säger jag ett särskilt gonatt till:

anna<3 dina<3 natta<3 ida<3 emma<3 frida<3 ronja<3 brorsään<3 lillebrur<3 eli<3 jacob<3
newwe<3 klassen<3 laget<3 charlotte<3 majja<3 sebbe<3 till-mina-älskade-innebandyklubbor<3 bloggen<3 och alla andra söta människor som finns<3
asså verkligen förlåt om jag inte skrev upp dej, men säg till isf ;)   

nu va jag väl artig som sa gonatt till dom hära? ;)   


pusspiss M <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

du har inte tackt arslet än!!

du behöver inte göra det på bilden nederst!:)<3

2009-08-14 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0